Metki do ubrań – jak są produkowane

10 marca 2021
Metki do ubrań - jak są produkowane

Zastanawiasz się jak najlepiej wyróżnić swoją markę? Opowiemy dzisiaj o ważnym, małym elemencie odzieży, który zbuduje większą świadomość Twoich klientów o Twojej marce. Chodzi o metki do ubrań. Przedstawimy jakie mamy dostępne rodzaje oraz jak przygotować zamówienie.

Rodzaje metek do ubrań

W ofercie posiadamy pięć rodzajów metek. Pokrótce opowiemy jakie metki odzieżowe możemy zaoferować dla Twojej marki odzieżowej.

Metki żakardowe

Metka żakardowa

Najczęściej wykorzystywane w produkcji odzieży. Dzięki zastosowaniu szlachetnej techniki tkackiej są one nie tylko bardzo trwałe, ale również eleganckie. Doskonale odwzorowują drobne elementy, dlatego nadają się do umieszczenia logotypu bądź nazwy firmy. W swojej ofercie posiadamy różne systemy konfekcjonowania, dzięki którym uzyskujemy zróżnicowane typy żakardowych metek do ubrań i ich wykończeń (wieszak, ulotka, przywieszka do zamka, itd.). Najczęściej są one wszywane w kark odzieży, a także na wierzch w miejscu szwów, dzięki czemu realizowane przez nas metki do ubrań mogą również stanowić element dekoracyjny i wyróżniający.

  • Minimalny nakład produkcyjny: 500 szt. z jednego rodzaju

  • Maksymalna ilość kolorów użytych w projekcie: 7

  • Czas realizacji: 14-21 dni roboczych

Metki transferowe

Metka transferowa

Metki bezpośrednio nadrukowywane na odzież za pomocą różnych metod znakowania (w zależności od materiału ubrania): sitodruku, sitodruku pośredniego, termotransferu.

Transferowe metki na ubrania są trwałe i doskonale oddają szczegóły projektu, jednocześnie nie wpływają na komfort noszenia ubrań. Drukowane metki do ubrań realizujemy już od 1szt., jednak ich nakład wpływa na ostateczną cenę zamówienia. Na kalkulację mają również wpływ ilości kolorów użytych w projekcie oraz wielkość metki.

  • Minimalny nakład produkcyjny: 20 szt. z jednego rodzaju

  • Maksymalna ilość kolorów użytych w projekcie: wielokolorowy – full color

  • Czas realizacji: 4 dni robocze

Metki sublimacyjne

Metki sublimacyjne

Uzyskują niezwykłą trwałość dzięki procesowi chemicznemu, który trwale wnika w struktury taśmy poliestrowej, z której są wykonane. Sublimacyjne metki na ubrania doskonale nadają się do wielokolorowych projektów, np. logotypów, gradientów. Nadruk wykonany na wszywkach sublimacyjnych jest niewyczuwalny, dzięki czemu są one bardzo delikatne w dotyku. Istnieje możliwość zamówienia dowolnego rozmiaru oraz typu wykończenia (dwustronnie zaprasowane końce, niesymetrycznie zaprasowane końce, wieszak itd.).

  • Minimalny nakład produkcyjny: 50 szt.

  • Dwa rodzaje metek: full color oraz biała taśma + czarny nadruk (krótszy czas realizacji)

  • Czas realizacji: od 3 dni robocze

Metki kartonowe

Metka kartonowa

Kartonowe metki do ubrań na zamówienie wykonujemy w dziale firmy zajmującej się poligrafią OpenPrint. Takie etykiety to świetne narzędzie reklamowe dla wielu branż. Wykonujemy je na dwóch rodzajach papieru – kredzie mat 350g oraz na kartonie arktika 300g. W zależności od nakładu etykiety są drukowane technologią druku cyfrowego (przy małych nakładach) lub druku offsetowego (gdy nakłady są duże). Etykiety są dostępne w dwóch formatach – 85×55 mm lub nieznacznie różniącym się formacie – 90×50 mm. Istnieje możliwość wykonania otworu o średnicy 4 mm, a także uszlachetnienia etykiet folią połysk, folią mat lub folią soft touch.

Metki do ubrań – oznaczenia

Metki do ubrań możemy wykonać z naszym logotypem – np. wszyte w kark lub takie z oznaczeniem metody prania danego produktu. Takie metki najczęściej wszywane są w wewnętrzny bok koszulki. To jakie oznaczenia umieścisz na metce, zależy od rodzaju odzieży oraz wykonanego na nim nadruku.

Gdzie zamówić metki do ubrań

Metki można zamówić poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Składając zamówienie powinieneś podać:

  • nakład,
  • rodzaj metki
  • załączyć przygotowany plik do znakowania.
Wróć do listy

Chcesz skorzystać z naszych usług?

Złóż zapytanie

Zaufali nam

43,111 Klientów
116,079 Zamówień
85 Pracowników
15 Lat na rynku