Najczęstsze pytania i odpowiedzi.

  1. W zależności od nakładu oraz metody znakowania. Szczegółowe okresy realizacji można znaleźć w dziale: Terminy realizacjiRealizacja zamówienia może się skrócić w przypadku zamówienia na odzież bez znakowania, a także niskich nakładów.

  2. Wszystkie zamówienia wysyłamy przesyłką kurierską DPD do 30kg., która kosztuje 12,00 zł netto.

    W zależności od nakładu zamówienia, przesyłka zapakowana jest w kopertkę kurierską, foliopak lub karton (karton mieści ok. 100 koszulek).

  3. Cena metek żakardowych o wymiarach 3×3 cm jest uwzględniona w kalkulatorze. Pozostałe wymiary metek wyceniamy indywidualnie. Prośbę o wycenę prosimy kierować na adres e-mail: biuro@reflect.pl

  4. Przedstawiamy metody znakowania kolejno od najtrwalszej do najmniej trwałej: sublimacja, haft komputerowy, sitodruk, flex, flock, latex, druk cyfrowy DTG.

  5. Wszystkie zamówienia realizujemy za przedpłatą. W momencie skompletowania zamówienia oraz opłacenia go z góry przystępujemy do realizacji. Zamówienie nieopłacone nie zostaje zrealizowane.

  6. Pojedynczą próbkę odzieży można zamówić zgodnie z zasadami każdego zamówienia. Jeżeli Klient chce zwrócić próbkę, wówczas oddajemy 80-75% kosztów. 20%-25% bowiem, to koszty manipulacyjne, związane z ponownym wprowadzaniem towaru na stan magazynowy. Zwrot jest możliwy do 14 dni od momentu otrzymania towaru.

    Istnieje również możliwość wykonania próbnego nadruku każdą metodą, ale w przypadku haftu komputerowego i sitodruku, koszty przygotowalni są bardzo wysokie i jest to nieopłacalne.

  7. Każdy Klient, który chce otrzymać darmowy katalog odzieży reklamowej, proszony jest o kontakt pod adresem biuro@reflect.pl i przesłanie danych do wysyłki. Katalog wysyłamy możliwie jak najszybciej (zazwyczaj tego samego dnia).

  8. Metki żakardowe – min. 500 szt.

    Metki drukowane lub metki flexowe – od 1 szt.

    Metki sublimacyjne – min. 200 szt.

  9. Jeżeli zamówienie jest całkowicie opłacone i skompletowane, przed rozpoczęciem całej produkcji, na prośbę Klienta, wykonujemy zdjęcie realizacji. W razie jakichkolwiek uwag, poprawiamy realizację według wytycznych Klienta.

  10. Koszty przygotowalni są liczone przy znakowaniu za pomocą haftu oraz sitodruku. W kalkulatorze zawsze podana cena uwzględnia koszty przygotowalni. Przygotowalnia jest związana z ułożeniem programu hafciarskiego oraz dostosowaniem ściegów i gęstości haftu.

    W przypadku sitodruku i termotransferu (sitodruku pośredniego) koszty przygotowalni również są wliczone w wycenę widoczną w kalkulatorze. Przygotowalnia w sitodruku zawiera koszty związane z naświetleniem sit niezbędnych do druku.

  11. W przypadku metod znakowania nie wymagających kosztów przygotowalni istnieje możliwość różnych wzorów nadruków dla łącznego nakładu. Przy sitodruku, hafcie komputerowym czy termotransfrze gdzie liczone są dodatkowe koszty związane z przygotowalnią, niestety nie ma takiej możliwości.

  12. Firma Reflect realizuje zamówienia wyłącznie na podstawie faktury VAT i nie wystawia paragonów.

  13. Niestety nie. Płatność odbywa się wyłącznie za pomocą przelewu bankowego lub gotówką w siedzibie firmy.

  14. Osoby składające zamówienie w firmie Reflect nie muszą mieć zarejestrowanej działalności gospodarczej, tak więc każda osoba fizyczna może skorzystać z oferty.

  15. Wszystkie zamówienia realizujemy już od 1 szt. Jednak w przypadku takich metod znakowania, jak haft komputerowy, sitodruk i termotransfer (sitodruk pośredni), które wymagają kosztów przygotowalni, zamówienia są opłacalne dla większych nakładów – powyżej 30-50szt.

  16. Na życzenie Klienta udostępniamy tabele rozmiarów, gdzie podane są dokładne wymiary (dł., szer., dł. rękawów itp.) każdego rozmiaru, w którym dany produkt występuje.
    Próbki niektórych produktów posiadamy na magazynie podręcznym w Poznaniu. Informacji o tym, które z produktów z katalogu można zobaczyć i przymierzyć w siedzibie firmy, udzielają pracownicy Biura Obsługi Klienta.

  17. Tak, możemy porozumiewać się z Klientami obcojęzycznymi w języku angielskim. Wystawiamy również faktury na firmy zagraniczne oraz realizujemy wysyłki za granicę, zarówno do krajów UE, jak i do tych mieszczących się poza terenem UE.

  18. Tak, oczywiście istnieje taka możliwość po uprzednim poinformowaniu osoby obsługującej zamówienie, o takiej chęci.
    Gotowe zamówienia można odbierać w siedzibie firmy – w Poznaniu, przy ul. Naramowickiej 266C, w wejściu A, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-20:00.

Chcesz skorzystać z naszych usług?

Złóż zapytanie

Zaufali nam

70,621 Klientów
82,479 Zamówień
56 Pracowników
11 Lat na rynku