• polski
  • PLN
    • EUR
    • USD
Blog Reflect.

Nowości w świecie znakowania odzieży.

Jak stworzyć spójny wizerunek firmy poprzez projektowanie odzieży z logo?

25 września 2023

Odzież firmowa pozwoli na stworzenie spójnego wizerunku firmy. Dzięki temu Twoi współpracownicy będą rozpoznawani przez klientów. Warto przemyśleć zaprojektowanie ciekawych wzorów, które będą odpowiadać wizualnie Twojej firmie. Odzież z logo to świetny pomysł na promocję oraz na stworzenie nowego, jeszcze lepszego wizerunku firmy.

 

Odzież firmowa z logo dla Twojej firmy

Odzież firmowa jest identyfikacją wizerunku marki i idealnie spełnia swoje zadanie reklamy, kiedy jest dobrze dobrana. Przyciągające wzrok koszulki z nadrukiem czy bluzy z haftem na pewno zapadną w pamięci Twojemu klientowi. 

Podczas wybierania dla pracowników odzieży służbowej, czy reprezentacyjnej musisz mieć na uwadze specyfikę pracy. Zadaj sobie pytanie, czy odzież będzie wybierana dla pracowników biurowych, produkcyjnych czy dla sprzedawców i zabierz się za stworzenie wzorów. Odzież firmowa z logo będzie ciekawą formą ubioru, dlatego warto się na nią zdecydować. Pamiętaj, że na Twojej odzieży musi znaleźć się personalizacja. Zależnie od Twojego logo oraz wybranej odzieży będziemy mogli dobrać odpowiednią metodę znakowania. Najczęściej wybierany jest haft komputerowy, który jest najtrwalszą i najbardziej elegancką metodą znakowania. Jeżeli natomiast uważasz, że haft nie będzie odpowiedni, równie dobrze będziesz mógł wybrać klasyczny nadruk taki jak np. termotransfer. Najważniejsze przy wyborze zestawu dla Twoich pracowników jest pamiętać o profesjonalizmie, dobierając odpowiednie modele oraz rozmiary odzieży. Idealnie dobrana odzież firmowa z logo, będzie wspaniałą wizytówką Twojej firmy.

Odzież firmowa z logo dla Twojej firmy

Spójny wizerunek dzięki odzieży z logo

Odzież z logo pomagają w promowaniu identyfikacji firmy. Zapewniają estetykę pracy oraz dodatkową reklamę. Spójne wzory i kolory podkreślają profesjonalizm marki. Podążając za trendami i szukając oryginalnych form reklamy, czy prezentacji wybór odzieży firmowej to świetna decyzja. Koszulki z nadrukami są popularną formą promocji, ale to nie wszystko co możesz zrobić. Jeżeli mamy wybierać jeszcze inne produkty odzieżowe to warto pomyśleć o bluzach czy koszulach. Jest to ciekawa forma prezentacji firmy, a takie produkty możesz ofiarować nie tylko swoim pracownikom, ale także stałym klientom.

Firmowe stroje świetnie wypadają kiedy Twoi pracownicy spotykają się z klientami osobiście, w biurze, czy na eventach branżowych. Pozwalając na rozpoznanie, budujesz świadomość swojej marki nie tylko wewnątrz swoich klientów, ale także wśród tych potencjalnych. Dobrze i spójnie przygotowana odzież, będzie przyciągać uwagę i budować dodatkową świadomość wśród odbiorców.

Jak wybrać odzież firmową?

Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, odzież musi być dostosowana do specyfiki pracy. Musi także bezpośrednio nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy. Odpowiednia kolorystyka, krój i logo to podstawa do sukcesu. Reflect oferuje szeroką ofertę odzieży biznesowej stworzyliśmy ją z myślą o przedsiębiorcach, po to żeby wychodzić naprzeciw wszystkim wymogom stroju biznesowego. Odzież, którą proponujemy została zaprojektowana z myślą o każdej branży. Wszystkie dostępne modele znajdziecie w naszej hurtowni odzieży OpenWear. Natomiast znakowanie odzieży jest wykonywane w naszej drukarni Reflect. Odzież robocza z logo, a konkretniej koszulki to bardzo popularna forma i przy odpowiednim wyborze materiału i znakowania, stanie się wyjątkowym produktem. Jako jeden z najciekawszych modeli, możemy zaproponować T-Shirt E190 B&C TU03T, nr art: BCTU03T. Dostępny aż w 40 kolorach!

Jak wybrać odzież firmową?

Po wyborze odzieży, możesz zaprojektować swoje znakowanie i w zależności od nakładu i wzoru wybrać odpowiednią metodę znakowania.

Znakowanie odzieży z logo firmy

Kiedy wybierzesz już odzież – krój, model i kolorystykę, czas najwyższy na wybranie znakowania. Twoje logo to podstawa odzieży firmowej, dlatego musi prezentować się nienagannie. Mamy do wyboru kilka metod znakowania, a jaka będzie najlepsza? Odpowiedź, być może jest wymijająca, ale to zależy od projektu i wybranego materiału. Są grafiki które ciężko wyhaftować i o wiele lepiej sprawdzą się w formie nadruku. Są też materiały, które będą lepiej wyglądać z haftem. Dostępnych w ofercie metod znakowania, mamy aż osiem, ale najbardziej popularne to druk cyfrowy DTG, haft komputerowy i sitodruk. Czym one się charakteryzują?

Druk cyfrowy nowoczesna i chętnie wybierana metoda druku. Polega na bezpośrednim natryskiwaniu atramentem na odzież za pomocą specjalnych drukarek, tworząc w ten sposób piękne i szczegółowe nadruki. Metoda ta nie wymaga przygotowalni, więc opłacalna jest już od jednej sztuki. Idealnie sprawdzi się do zamówień indywidualnych lub spersonalizowanych. Plik do druku może być przygotowany w bitmapie o wysokiej jakości – przynajmniej 300 dpi, przy wymiarze rzeczywistym. Kolorystyka grafiki to CMYK. Przy odpowiednim praniu, starczy nam na około 100-150 prań. 

Haft komputerowy – kolejna metoda z wieloletnią tradycją. Hafty znane są nam od lat i kojarzą się z elegancją. Tą metodą wykonamy piękne hafty, tworzone za pomocą specjalnych maszyn. Dobrze sprawdzi się do oznakowania firmowych koszul. Metoda wymaga przygotowalni i jej opłacalny nakład to około 30 sztuk jednego wzoru. Plik do druku przygotuj w wektorach – kolor haftu dobierzesz z naszej palety kolorów nici. Metoda praktycznie niezniszczalna, uszkodzić można go wyłącznie mechanicznie. 

Sitodruk – popularna metoda z wieloletnią tradycją. Nadruki wykonywane na maszynie sitodrukowej za pomocą specjalnych farb są bardzo trwałe i efektowne. Metoda ta wymaga specjalnej przygotowalni i opłacalna jest od około 20-30 sztuk. Plik do druku wymagany jest w wektorach, zapisany w wymiarze rzeczywistym. Kolorystykę dobieramy z palety PANTONE Solid Coated. Idealna metoda dla dużych nakładów. Bardzo trwała – przy zastosowaniu odpowiednich metod prania odzieży z nadrukiem, starczy nam na około 150 prań. Idealnie sprawdzi się do druku koszulek, jednak bardziej opłacalna dla nakładów jednego wzoru, niż personalizacji.

Odzież firmowa z logo to idealne rozwiązanie. Dobrze przygotowana będzie świetnie prezentować Twoją firmę. Jeżeli natomiast zastanawiasz się ile kosztuje nadruk na koszulki, zapraszamy do naszego wcześniejszego artykułu “Ile kosztuje nadruk na koszulce?”.

W razie wątpliwości czy pytań, zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami, którzy pomogą w doborze odzieży, znakowania czy przygotowania plików do druku. Kontaktować można się mailowo, telefonicznie oraz za pomocą czatu. Powodzenia!

Wróć do listy

Chcesz skorzystać z naszych usług?

Złóż zapytanie

Zaufali nam

67,610 Klientów
160,780 Zamówień
85 Pracowników
17 Lat na rynku