• polski
  • PLN
    • EUR
    • USD
Blog Reflect.

Nowości w świecie znakowania odzieży.

Dlaczego warto zamówić bluzy firmowe dla swoich pracowników?

28 września 2021

Identyfikacja wizualna w firmie to bardzo ważny element. Dzięki temu ludzie zapamiętują ją i rozpoznają. Warto również, aby Twoi pracownicy mieli służbową odzież. Będą rozpoznawali wśród klientów, a sami będą mogli lepiej utożsamić się z firmą. Nie musisz jednak stawiać wyłącznie na eleganckie koszule. Ciekawym pomysłem będzie wybrać t-shirty z logo lub bluzy firmowe. Dlaczego warto?

Korzyści z zamówienia własnej odzieży firmowej

Odzież firmowa jest identyfikacją wizerunku marki i idealnie spełnia swoje zadanie reklamy, kiedy jest dobrze dobrana. Przyciągające wzrok koszulki z nadrukiem czy bluzy z haftem na pewno zapadną w pamięci Twojemu klientowi.

Podczas wybierania dla pracowników odzieży służbowej, czy reprezentacyjnej musisz mieć na uwadze specyfikę pracy. Zadaj sobie pytanie, czy odzież będzie wybierana dla pracowników biurowych, produkcyjnych czy dla sprzedawców i zabierz się za stworzenie wzorów. Bluza firmowa będzie ciekawym dodatkiem do ubioru, dlatego warto się na nią zdecydować. Pamiętaj, że na Twojej odzieży musi znaleźć się personalizacja. Zależnie od Twojego logo oraz wybranej odzieży będziemy mogli dobrać odpowiednią metodę znakowania. Najczęściej wybierany jest haft komputerowy, który jest najtrwalszą i najbardziej elegancką metodą znakowania. Jeżeli natomiast uważasz, że haft nie będzie odpowiedni, równie dobrze będziesz mógł wybrać klasyczny nadruk taki jak np. termotransfer. Najważniejsze przy wyborze zestawu dla Twoich pracowników jest pamiętać o profesjonalizmie, dobierając odpowiednie modele oraz rozmiary odzieży. Idealnie dobrane bluzy firmowe z logo, będą wspaniałą wizytówką Twojej firmy.

Bluzy z logo – jak zyskuje na tym firma?

Bluzy reprezentacyjne pomagają w promowaniu identyfikacji firmy. Zapewniają estetykę pracy oraz dodatkową reklamę. Podążając za trendami i szukając oryginalnych form reklamy, wybór bluz to świetna decyzja. Koszulki z nadrukami są dość popularną formą promocji, ale jeśli mamy wybierać inne produkty odzieżowe to warto pomyśleć właśnie o bluzach. Jest to ciekawa forma prezentacji firmy, a takie produkty możesz ofiarować nie tylko swoim pracownikom, ale także stałym klientom.

Firmowe stroje świetnie wypadają kiedy Twoi pracownicy spotykają się z klientami osobiście, w biurze, czy na eventach branżowych. Pozwalając na rozpoznanie, budujesz świadomość swojej marki nie tylko wewnątrz swoich klientów, ale także wśród tych potencjalnych.

Co zyskują pracownicy na odzieży firmowej?

Pracownicy którzy otrzymają firmową odzież dodatkowo będą mogli identyfikować się z firmą, godnie ją reprezentując. Warto zwrócić uwagę na kilka szczegółów. Bluzy firmowe powinny się wyróżniać przez np. określoną kolorystykę czy krój, który spowoduje, że niemożliwe byłoby używanie go na potrzeby prywatne pracownika – tą odzież, pracownik ma używać do reprezentacji firmy. Oczywiście musi również zawierać nadrukowane lub haftowane logo firmy. Jest to jednoznaczne z tym, że pracownik powinien wykorzystywać go jedynie do celów związanych z wykonywaniem obowiązków w pracy. Ważne, aby – ustalając wzory odzieży firmowej z logo – pracodawca dostosował je do rodzaju wykonywanej pracy, warunków panujących na stanowisku, a także aby odzież ta nie naruszała godności lub dóbr osobistych pracowników (np. obrażające lub ośmieszające napisy).

Odzież firmowa – jaki krój i materiał wybrać?

Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, odzież musi być dostosowana do specyfiki pracy. Musi także bezpośrednio nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy. Odpowiednia kolorystyka, krój i logo to podstawa do sukcesu. Reflect oferuje szeroką ofertę odzieży biznesowej stworzyliśmy ją z myślą o przedsiębiorcach, po to żeby wychodzić naprzeciw wszystkim wymogom stroju biznesowego. Również w wypadku gdy potrzebna jest bluza firmowa. Odzież, którą proponujemy została zaprojektowana z myślą o każdej branży. Wszystkie dostępne modele znajdziecie w naszej hurtowni odzieży OpenWear . Przedstawimy teraz kilka modeli, które mogłyby idealnie nadać się jako odzież firmowa:

  1. Zaczynając od klasycznych bluz z długim rękawem, zakładanych przez głowę – polecamy model B&C Pro Collection WUC20, nr art: BCWUC20. Jest to bluza z dobrego materiału – bawełna czesana z domieszką poliestru. Dostępna w pięciu wariantach kolorystycznych.

  2. Kolejny model to bluzy rozpinane – najczęściej klienci wybierają Sweatjacket EXCD by Promodoro 5270, nr art: CD5270 która występuje w wersji zarówno dla mężczyzn jaki i dla kobiet (nr art: CD5275). Świetnej jakości bluza – gładka z odpornością na mechacenie. Zaletą jest także duży wybór kolorystyczny bo dostępnych jest aż dziewięć kolorów.

  3. Ostatnia propozycja to bluza robocza, odblaskowa – Bluza His-Vis Fleece Jacket YOKO HVK08, nr art: YK08, jest to model premium, rozpinany z pasami odblaskowymi. Jej zaletą jest wysoki kołnierz i dwie pojemne kieszenie. Dostępny w czterech wariantach kolorystycznych.

Jeżeli oprócz bluz zdecydujesz się na dobranie koszulek firmowych, mam również ciekawe propozycje. Koszulki reklamowe z nadrukiem to bardzo popularna forma, ale przy odpowiednim wyborze materiału i znakowania, stanie się wyjątkowym produktem. Jako jeden z najciekawszych modeli, możemy zaproponować T-Shirt E190 B&C TU03T, nr art: BCTU03T. Dostępny aż w 40 kolorach!

Haft, czy nadruk na bluzę firmową?

Kiedy wybierzesz już odpowiednią odzież – krój, model i kolorystykę, czas najwyższy na wybranie znakowania. Twoje logo to podstawa odzieży firmowej, dlatego musi prezentować się nienagannie. Mamy do wyboru kilka metod znakowania, a jaka będzie najlepsza? Odpowiedź, być może jest wymijająca, ale to zależy od projektu i wybranego materiału. Są grafiki które ciężko wyhaftować i o wiele lepiej sprawdzą się w formie nadruku. Są też materiały, które będą lepiej wyglądać z haftem. Dostępnych w ofercie metod znakowania, mamy aż osiem, ale najbardziej popularne to druk cyfrowy DTG, haft komputerowy i sitodruk.

Tanie bluzy firmowe to idealne rozwiązanie. Tanie nie zawsze oznacza słabą jakość. Jeżeli natomiast zastanawiasz się ile kosztuje nadruk na koszulki, zapraszamy do naszego poprzedniego artykułu “Ile kosztuje nadruk na koszulce?” .

Wróć do listy

Chcesz skorzystać z naszych usług?

Złóż zapytanie

Zaufali nam

67,558 Klientów
160,684 Zamówień
85 Pracowników
17 Lat na rynku