Znakowanie odzieży – jaka metoda opłaca się najbardziej?

6 czerwca 2017
Metody znakowania odzieży

Kluczowe pytanie, które nasuwa się każdemu, kto chce oznakować odzież reklamową swojej firmy brzmi – „Jaka jest najbardziej opłacalna metoda znakowania?”. Otóż opłacalność dostępnych na rynku metod zależy przede wszystkim od nakładu. Warto wiedzieć, jaki nakład powinniśmy ustalić, zanim postanowimy, że naszą odzież oznakujemy daną metodą. Dowiedz się, jaka metoda znakowania będzie dla Ciebie najlepsza, jeśli chcesz, aby firmowy budżet nie został narażony na dodatkowy wydatek uzależniony od faktu, że nie wybrałeś techniki znakowania dostosowanej do ilości nakładu.

Najbardziej opłacalne metody dla małych nakładów

Twoja firma zatrudnia tylko kilku pracowników, ale chcesz, aby była postrzegana, jako marka z profesjonalnym personelem? A może planujesz kampanię reklamową i potrzebujesz kilka sztuk odzieży do spotu? Mały nakład jednak nie zawsze się opłaca. Wiedząc, że chcesz oznakować od jednej do kilku bądź kilkunastu sztuk odzieży wybierz jedną z metod, które są opłacalne już od jednej sztuki (Druk DTG) lub powyżej jednej sztuki – Sublimacja, folia flex i flock oraz folia lateksowa. Wybór którejś z wymienionych metod nie narazi firmy na niepotrzebne koszty.

odzież firmowa dla małych firm

Najbardziej opłacalne metody dla średnich i dużych nakładów

Tutaj mamy już większe pole manewru, jeśli chodzi o wybór techniki do oznakowania odzieży firmowej. Duże i średnie nakłady są opłacalne przy każdej metodzie, oprócz druku cyfrowego DTG. Oczywiście opłacalność wykonania nadruku jedną metodą, będzie większa przy średnim nakładzie, a wykonanie takiego samego nadruku przy dużym nakładzie może być bardziej ekonomiczne inną techniką znakowania. Jeśli nakład, niezależnie od tego czy projekt jest jednokolorowy czy składa się z wielu kolorów wynosi minimum 50 sztuk, to najtańszą techniką znakowania będzie druk sitowy, czyli innymi słowy sitodruk.

Znakowanie odzieży korporacyjnej

Metoda atrakcyjna cenowo

Sitodruk to technika znakowania, która jest atrakcyjna cenowo już od średnich nakładów. Dodatkowo jest niezwykle uniwersalny, ponieważ można nią oznakować wiele powierzchni, nie tylko tkaniny, ale również tworzywa sztuczne np. gadżety reklamowe. Ponadto jest trwała, a wybór farb do sitodruku bardzo szeroki. Nie bez powodu jest najpopularniejszą techniką znakowania odzieży.

Wróć do listy

Chcesz skorzystać z naszych usług?

Złóż zapytanie

Zaufali nam

26,770 Klientów
85,911 Zamówień
57 Pracowników
12 Lat na rynku