Odzież firmowa pozwala na budowanie rozpoznawalności marki, dlatego mając firmę warto o tym pomyśleć dla swoich pracowników. Tworząc ubrania z logo przygotowujemy podstawy do budowania silnej firmy, którą klienci będą rozpoznawać z daleka. Określenie tożsamości firmy poprzez wizerunek, jest równie ważne co tworzenie misji czy celu działalności. Jest też elementem strategii marki. Przygotowaliśmy dla Was artykuł w którym powiemy sobie jak taka odzież może wzmocnić Twoją firmę. Zapraszamy!
Jak odzież firmowa wzmocni Twoją markę?
Odzież firmowa jest identyfikacją wizerunku marki i idealnie spełnia swoje zadanie reklamy, kiedy jest dobrze dobrana. Przyciągające wzrok koszulki z nadrukiem czy bluzy z haftem na pewno zapadną w pamięci Twojemu klientowi.
Podczas wybierania dla pracowników odzieży służbowej, czy reprezentacyjnej musisz mieć na uwadze specyfikę pracy. Zadaj sobie pytanie, czy odzież będzie wybierana dla pracowników biurowych, produkcyjnych czy dla sprzedawców i zabierz się za stworzenie wzorów. Ubrania z logo firmy będą ciekawą formą ubioru, dlatego warto się na nią zdecydować. Budowanie świadomości marki to bardzo ważny element strategii firmy. Jeżeli Twoja branża wymaga reprezentowania w różnych środowiskach np. podczas eventów branżowych czy chociażby podczas umówionych wizyt z klientami taki element jest bardzo ważny.
Pamiętaj, że na Twojej odzieży musi znaleźć się personalizacja. Zależnie od Twojego logo oraz wybranej odzieży będziemy mogli dobrać odpowiednią metodę znakowania. Najczęściej wybierany jest haft komputerowy, który jest najtrwalszą i najbardziej elegancką metodą znakowania. Jeżeli natomiast uważasz, że haft nie będzie odpowiedni, równie dobrze będziesz mógł wybrać klasyczny nadruk taki jak np. termotransfer. Najważniejsze przy wyborze zestawu dla Twoich pracowników jest pamiętać o profesjonalizmie, dobierając odpowiednie modele oraz rozmiary odzieży. Idealnie dobrana odzież firmowa z logo, będzie wspaniałą wizytówką Twojej firmy.
Spójny wizerunek dzięki odzieży z logo
Odzież z logo pomaga w promowaniu firmy. Zapewnia estetykę pracy oraz dodatkową reklamę. Dzięki niej, będziesz lepiej rozpoznawalny. Spójne wzory i kolory podkreślają profesjonalizm marki. Podążając za trendami i szukając oryginalnych form reklamy, czy prezentacji wybór odzieży firmowej to świetna decyzja. Koszulki z nadrukami są popularną formą promocji, ale to nie wszystko co możesz zrobić. Jeżeli mamy wybierać jeszcze inne produkty odzieżowe to warto pomyśleć o bluzach czy koszulach. Jest to ciekawa forma prezentacji firmy, a takie produkty możesz ofiarować nie tylko swoim pracownikom, ale także stałym klientom.
Firmowe stroje świetnie wypadają kiedy Twoi pracownicy spotykają się z klientami osobiście, w biurze, czy na eventach branżowych. Pozwalając na rozpoznanie, budujesz świadomość swojej marki nie tylko wewnątrz swoich klientów, ale także wśród tych potencjalnych. Dobrze i spójnie przygotowana odzież, będzie przyciągać uwagę i budować dodatkową świadomość wśród odbiorców.
Jak przygotować się do zamówienia ubrań z logo firmy?
Po ustaleniu koncepcji wyglądu odzieży wybieramy odpowiednie modele. Możesz sprawdzić asortyment naszej hurtowni OpenWear.pl gdzie znajduje się bardzo dużo produktów odpowiednich do produkcji odzieży firmowej. Zaczynając od klasycznych koszulek na odzieży roboczej kończąc.
Kiedy wybierzesz już ubrania – krój, model i kolorystykę, czas najwyższy na wybranie znakowania. Firmowa odzież z nadrukiem musi prezentować się nienagannie. Mamy do wyboru kilka metod znakowania, a jaka będzie najlepsza? Odpowiedź, być może jest wymijająca, ale to zależy od projektu i wybranego materiału. Są grafiki które ciężko wyhaftować i o wiele lepiej sprawdzą się w formie nadruku. Są też materiały, które będą lepiej wyglądać z haftem. Dostępnych w ofercie metod znakowania, mamy aż osiem, ale najbardziej popularne to druk cyfrowy DTG, haft komputerowy i sitodruk. Czym one się charakteryzują?
Druk cyfrowy nowoczesna i chętnie wybierana metoda druku. Polega na bezpośrednim natryskiwaniu atramentem na odzież za pomocą specjalnych drukarek, tworząc w ten sposób piękne i szczegółowe nadruki. Metoda ta nie wymaga przygotowalni, więc opłacalna jest już od kilku sztuk. Idealnie sprawdzi się do zamówień spersonalizowanych. Plik do druku może być przygotowany w bitmapie o wysokiej jakości – przynajmniej 300 dpi, przy wymiarze rzeczywistym. Kolorystyka grafiki to CMYK. Przy odpowiednim praniu, starczy nam na około 100-150 prań.
Haft komputerowy – kolejna metoda z wieloletnią tradycją. Hafty znane są nam od lat i kojarzą się z elegancją. Tą metodą wykonamy piękne hafty, tworzone za pomocą specjalnych maszyn. Dobrze sprawdzi się do oznakowania firmowych koszul. Metoda wymaga przygotowalni i jej opłacalny nakład to około 30 sztuk jednego wzoru. Plik do druku przygotuj w wektorach – kolor haftu dobierzesz z naszej palety kolorów nici. Metoda praktycznie niezniszczalna, uszkodzić można go wyłącznie mechanicznie.
Sitodruk – popularna metoda z wieloletnią tradycją. Nadruki wykonywane na maszynie sitodrukowej za pomocą specjalnych farb są bardzo trwałe i efektowne. Metoda ta wymaga specjalnej przygotowalni i opłacalna jest od około 20-30 sztuk. Plik do druku wymagany jest w wektorach, zapisany w wymiarze rzeczywistym. Kolorystykę dobieramy z palety PANTONE Solid Coated. Idealna metoda dla dużych nakładów. Bardzo trwała – przy zastosowaniu odpowiednich metod prania odzieży z nadrukiem, starczy nam na około 150 prań. Idealnie sprawdzi się do druku koszulek, jednak bardziej opłacalna dla nakładów jednego wzoru, niż personalizacji.
Odzież firmowa z logo to idealne rozwiązanie. Dobrze przygotowana będzie świetnie prezentować Twoją firmę. W razie wątpliwości czy pytań, zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami, którzy pomogą w doborze odzieży, znakowania czy przygotowania plików do druku. Kontaktować można się mailowo, telefonicznie oraz za pomocą czatu. Powodzenia!