• polski
  • PLN
    • EUR
    • USD
Blog Reflect.

Nowości w świecie znakowania odzieży.

Sekrety efektywnego znakowania odzieży – jak logotyp może wzmocnić kampanię marketingową?

18 kwietnia 2024

Odzież firmowa wzmocni nie tylko wizerunek firmy, ale także wzmocni skuteczność i spójność kampanii marketingowej. Jeżeli zastanawiasz się w jaki sposób znakowanie odzieży logiem firmy może przynieść korzyści przy planowaniu kampanii marketingowej to koniecznie zostań z nami. Zapraszamy do lektury!

Znakowanie ubrań firmowych

Znakowanie odzieży i gadżetów jest popularne od lat. Mimo zmian na rynku, te produkty dalej są pożądane i dobrze widziane w oczach klientów. Jako firma możesz stworzyć własny merch odzieżowy, możesz przygotować kolekcję reklamową na targi lub konferencje branżowe, ale także możesz stworzyć upominki dla swoich klientów na różne okazje. Pomysłów na wykorzystanie tej możliwości jest wiele, dlatego warto z współpracownikami przemyśleć i wybrać najlepszą opcję dla Waszej branży. Taki zabieg może być sukcesem w Waszej kampanii marketingowej.

Znakowanie ubrań firmowych

Tworzenie własnej odzieży buduje świadomość marki wśród klientów i wpływa pozytywnie na jej wizerunek. Zaprojektowanie i przedstawienie jej w socjalach oraz odpowiednie wykorzystanie w reklamie przyniesie Ci nie tylko nowych odbiorców, ale także pozwoli na zatrzymanie aktualnych.

Metody znakowania odzieży dla firmy

Proces tworzenia reklamy w formie własnej odzieży, należy przejść dokładnie. Nie można robić niczego na szybko, ponieważ zależy nam na uzyskaniu zaufania przyszłych klientów i utrzymania aktualnych. Jak zaczynamy? Oczywiście od pomysłu, to najważniejszy punkt programu. Musisz znać swoją grupę docelową – dzięki temu nie stworzysz produktów które w ogóle nie pasują do Twojej działalności. Później zastanawiasz się nad produktami, które będziesz produkował – koszulki, bluzy czapki? A może akcesoria typu torby bawełniane? Po wybraniu produktów, łatwiej będzie wybrać metody znakowania odzieży, które pięknie ją ozdobią – oczywiście muszą być to Twoje autorskie pomysły. Powinny w jakiś sposób nawiązywać do Twojej marki, może znajdować się na nich logo, dyskretnie umieszczone w projekcie. Ważne, żeby przygotowane grafiki były odpowiednie do druku – tym powinien zająć się grafik. Kolejnym etapem jest wybranie drukarni lub szwalni która przygotuje dla Ciebie znakowanie ubrań. Skonsultuj się z Biurem Obsługi Klienta, porozmawiaj o szczegółach produkcji, o potrzebnych do zamówienia rzeczach/materiałach. Dowiedz się o terminach realizacji, o dodatkowych usługach itp. Dzięki dobremu reascherczu będziesz mógł wybrać idealną do Twoich potrzeb drukarnię, szwalnię czy hurtownie. Po wyborze pozostanie czas na składanie zamówienia, produkcji, tworzenia promocji, utworzenia logistyki dostaw itp. 

Na znakowanie odzieży składa się wiele etapów produkcji i projektowania, co przekłada się na ciężką pracę. Pamiętaj, żeby być szczerym wobec swoich obecnych i przyszłych klientów i informuj ich jak naprawdę wygląda Twoja marka odzieżowa jeżeli planujesz ją sprzedawać. Własny merch stworzony na szczerej komunikacji, ma zdecydowanie większe szanse na promocję się niż takie które z klientem nie są do końca szczere. W wypadku tworzenia produkcji do upominków promocyjnych np. na targach, nie jest konieczna informacja o procesie produkcyjnym – jednak pamiętaj żeby wszystko co znajduje się na metce było zgodne z prawdą.

Jeżeli dalej zastanawiasz się nad wyborem drukarni stwórz swoje ubrania w firmie Reflect. Złożysz u nas zamówienie na znakowanie odzieży nie tylko na gotowych produktach, ale także możesz uszyć swoje wzory od podstaw. Służymy pomocą w każdej dziedzinie tworzenia odzieży. Do przyszłej współpracy podchodzimy bardzo indywidualne dając możliwość wyboru zakresu usług, które możemy świadczyć. W swojej ofercie proponujemy pełne doradztwo i wsparcie sprzedażowe oraz marketingowe, projektowanie, produkcję odzieży (szycie oraz wykonanie nadruków), magazynowanie i logistyka, wysyłka, obsługa klienta, obsługa posprzedażowa (zwroty, wymiany, reklamacje). Istnieje możliwość współpracy wyłącznie z zakresie samej produkcji. Niewątpliwie naszą największą zaletą jest wykonywanie wszystkich usług wewnątrz naszej firmy, bez konieczności korzystania z podwykonawców co daje gwarancję najwyższej jakości i krótkich terminów realizacji.

Proces tworzenia odzieży dla Twojej firmy

Jak dokładnie wygląda proces znakowania odzieży? Zacznijmy od początku – pomysł zaczyna się w Twojej głowie, a później przekładasz na rzeczywistość. W kolejnym etapie wybierasz firmę, która sprosta Twoim wymaganiom. Zobacz jakie mają realizacje oraz co oferują. Firma Reflect, posiada własną drukarnię oraz szwalnie, co zapewnia kompleksową usługę własnej produkcji ubrań. Możesz stworzyć koszulki, ubrania, oznakować je utworzoną grafiką, dodać metki zarówno wszyte lub nadrukowane, jak i takie kartonowe. Pomożemy Ci zaprojektować Twoje zamówienie od podstaw.

Po wyborze odzieży, należy dobrać odpowiednią metodę znakowania, a pod nią zaprojektować grafikę wg. wymagań. Musisz także pomyśleć o szczegółach – warto zastanowić się przy produkcji koszulek o własnej metce – mogą być to wszywane metki lub drukowane. To idealne miejsce na wrzucenie Twojego logo. Tak samo w wypadku metki kartonowej. Kiedy masz już zarys swojej produkcji, będziesz wszystko konsultował z drukarnią, a my doradzimy Ci w kwestiach, w których będziesz miał wątpliwości. 

Wykorzystaj swoją markę w marketingu

Największym narzędziem promocyjnym naszych czasów są oczywiście media społecznościowe – to właśnie dzięki nim Twoje promowanie firmy będzie o wiele prostsze.

Wykorzystaj swoją markę w marketingu

Media społecznościowe pozwolą Ci zbudować sieć swoich odbiorców i pomogą łatwo pozyskać nowych. Regularne działanie, kreatywna kreacja oraz śledzenie trendów, pozwolą Ci wybić się na tle innych i lepiej docierać do zainteresowanych. Marketing firmy warto prowadzić na większości z dostępnych portali. Stwórz profil swojej marki na takich mediach takich jak Facebook, Instagram, TikTok czy Pinterest. Planując strategię publikacji, weź pod uwagę publikacje zdjęć swoich produktów, regularnego publikowania stories czy tworzenia unikalnych rolek. Zadbaj o to żeby, żeby przyciągnąć uwagę i zachęcić do obserwowania Cię dłużej. Znakowane ubrania Twojej firmy, pozwolą na utrwalenie wizerunku w sieci i dzięki temu będziesz lepiej rozpoznawalny.

Bardzo ważne jest, żeby Twój wizerunek w social mediach był spójny – stwórz wizerunek marki, który będzie odpowiadał materiałom promocyjnym. Jeżeli masz już szatę graficzną, pamiętaj żeby zachowywać odpowiednia kolorystykę i styl graficzny przy swoich publikacjach. Publikuj regularnie, ponieważ jest to kluczowe dla algorytmu praktycznie każdego medium społecznościowego. Możesz w kalendarzu zaplanować swoje posty w przód – np. na cały tydzień, dzięki temu nie będziesz musiał z dnia na dzień szukać inspiracji i pomysłów. Obserwuj także inne konta, które pomogą Ci się zainspirować – zbieraj informacje i twórz własne kreacje. Przy publikacjach, pamiętaj także o odpowiednich hashtagach – możesz stworzyć jeden unikalny dla swojej marki i zachęcać swoich odbiorców do używania go.

Na koniec oczywiście ważnym elementem mediów społecznościowych jest możliwość tworzenia płatnych kampanii reklamowych. Dzięki nim dotrzesz do większej grupy osób. Pamiętaj, żeby odpowiednio określić grupę docelową oraz cel kampani. Dzięki temu będziesz lepiej budować swoją społeczność. 

Jeżeli pod Twój profil działalności nie odpowiada sprzedaż odzieży, warto wybrać opcje promocji na targach i konferencjach branżowych lub jako forma upominku i podziękowania dla obecnych klientów. Przy targach możesz wykorzystać taką promocję przygotowując paczki dla odwiedzających stoisko z swoimi gadżetami. Na konferencje możesz przygotować welcome packi, które będą promować Twoją firmę i event. 

Dodatkowo możesz te ubrania i gadżety wykorzystać w reklamach – przygotuj filmik promujący Twoją markę z użyciem Twoich ubrań. Zrób zdjęcia, które później wykorzystasz w social mediach. Zdjecia również świetnie nadadzą się na promocję firmy na banerach, ulotkach czy plakatach. Budowanie świadomości marki wśród klientów i zakorzenienie wizerunku firmy owocuje w przyszłości, dlatego spójna komunikacja w reklamach jest bardzo ważna.

Możliwości jest naprawdę dużo, a warto zainwestować w przyszłość firmy poprzez stworzenie trwałego produktu, który trafi do odbiorcy.

Wróć do listy

Chcesz skorzystać z naszych usług?

Złóż zapytanie

Zaufali nam

67,987 Klientów
161,476 Zamówień
85 Pracowników
17 Lat na rynku