• polski
  • PLN
    • EUR
    • USD
Blog Reflect.

Nowości w świecie znakowania odzieży.

Za i przeciw – drukowanie koszulek latem

24 czerwca 2019

Planowanie druku koszulek czy dla marki odzieżowej czy dla pracowników wymaga nakładu pracy. Musisz wybrać odzież, przygotować grafiki oraz zlecić firmie produkcję. Zadamy sobie pytanie czy przy decyzji na zamówienie ważna jest pora roku?

Wydruk na odzieży ma wiele zalet. Korzystają z niego nie tylko firmy, marki odzieżowe czy kluby sportowe ale także np. zespoły muzyczne. To świetna forma promocji, która dociera do szerokiego grona odbiorców – osoba nosząca koszulkę z grafiką, staje się „nośnikiem reklamy”. W dodatku znajduje się w różnych miejscach, ma kontakt z mnóstwem ludzi i używa koszulki wielokrotnie, co jeszcze zwiększa zasięg reklamy. Kolejną zaletą jest niewysoka cena produkcji – np. w wypadku zespołów muzycznych, czy sklepów z odzieżą koszulki są sprzedawane, więc koszty się zwracają.

Jaka pora roku jest najlepsza do druku?

Tak naprawdę na koszulki nie ma sezonu. Są używane cały rok, dlatego ich produkcja może rozpocząć się w każdej chwili. Wiadomo natomiast, że częściej używane będą latem – dlatego możesz obrać to jako target. Jesienią czy zimą, klient skusi się bardziej na bluzę, czy polar – natomiast wiosną czy latem na koszulkę z modnym nadrukiem.
Dostępne modele koszulek można sprawdzić w naszej hurtowni odzieży OpenWear. Mamy naprawdę spory wybór, natomiast na początek możemy polecić koszulki najczęściej wybieranego producenta Sol’s:
Model Imperial L190, 100% bawełna, o gramaturze 190 g/m2 
lub coś lżejszego:
– Model Regent L150, 100% bawełna, o gramaturze 150 g/m2.

Oba modele można w całości spersonalizować nanosząc nadruk oraz przemetkowując odzież.

Jaki nadruk można wykonać?

Na koszulkach bawełnianych mamy kilka możliwości znakowania:

  • sitodruk – drukowany w kolorystyce PANTONE, opłacalny od większych nakładów jednego wzoru,
  • druk cyfrowy – drukowany w kolorystyce CMYK, opłacalny od jednej sztuki,
  • folie flex, flock – flex i flock drukowany w określonych kolorach, opłacalny od jednej sztuki,
  • folia lateks – drukowana w kolorystyce CMYK, opłacalny od jednej sztuki,

Metodę znakowania najlepiej dobrać w zależności od nakładu oraz rodzaju grafiki.

Zalety druku latem

W kilku punktach przedstawimy wybrane przez nas zalety druku latem:

  • klient częściej nosi koszulki,
  • koszulki nie będzie zasłaniać żadna bluza – ponieważ jest ciepło,
  • klient będzie kupował więcej sztuk – dobry moment na letnie promocje,
  • klient kupując t-shirt na lato, na pewno będzie mógł go wykorzystać także w innych porach roku,
  • dobra forma pamiątek z obozów, wakacji czy festiwalu, które odbywają się latem,

 

Wady druku latem

Jakie są przeciwwskazania do drukowania koszulek latem?
– tak naprawdę nie ma sezonu na koszulki, są noszone cały rok – nie musisz drukować latem,

Poza tym nie widzimy więcej wad. Podstawową zasadą Waszego sukcesu będzie dobry pomysł na sklep. Założenie strony i sklepu internetowego to dziś nie problem – możecie to zrobić w kilka godzin. Problemem jest, co sprzedawać, by mieć klientów. W branży koszulkowej będziecie mieć dużą konkurencję więc stawiajcie na oryginalność, starając się dotrzeć do wybranej grupy odbiorców.

Wróć do listy

Chcesz skorzystać z naszych usług?

Złóż zapytanie

Zaufali nam

67,233 Klientów
160,084 Zamówień
85 Pracowników
17 Lat na rynku