• polski
  • PLN
    • EUR
    • USD

Blog Reflect.

Nowości w świecie znakowania odzieży.

Blog

29 stycznia 2016
[kkratings]

Druk cyfrowy jako nowoczesna metoda znakowania odzieży jest bardzo popularna w ostatnich czasach. Nie ma się co dziwić, ta metoda oddaje pełnię kolorów, perfekcyjnie odwzorowuje wszelkie szczegóły, a dodatkowo można nią znakować od jednej sztuki! Jeżeli nie wiesz jak wycenić swoje zamówienie, sprawdź co wpływa na druk dtg i jego cennik.

Czynniki wpływające na cenę nadruku DTG

Druk cyfrowy DTG jest uniwersalny, można go wykorzystać do różnych projektów. Ostateczna cena wydruku zależna jest od wielu parametrów. Sprawdźmy na co zwracać uwagę.

Cena produktu zmienia się w zależności od wielkości zamówienia – cena za sztukę maleje tym bardziej, im większe jest zamówienie. Kolejnym warunkiem, który wpływa na koszt, jest wielkość nadruku. Dla małych nadruków cena jest niższa. Zazwyczaj podawane są wymiary w centymetrach, które może zająć nadruk. Druk bezpośredni pozwala na stworzenie maksymalnego projektu o wymiarach 50x70cm. Kolejnym parametrem, który wpływa na cenę, jest liczba miejsc znakowania. Musisz określić ile miejsc w danym projekcie ma być pokrytych wydrukiem. Ważna jest informacja, czy wydruk obejmuje tylko kontur, czy ma być wypełniony kolorem.

Dużo szczegółów może wpływać na cenę końcową, to czy wszystkie projekty będą takie same, czy będą wprowadzane indywidualne modyfikacje do poszczególnych sztuk, czy rozmiar wydruku ma być dopasowany do rozmiaru koszulki tzn. proporcjonalnie większy lub mniejszy. Na życzenie klienta do każdego produktu można nadrukować specjalną, personalizowaną metkę lub dołączyć dodatkowe etykiety z informacjami takimi jak rozmiar czy płeć. Cena może zależeć również od zapakowania produktów, sposobu wysyłki. Ważną kwestią jest to czy klient zapewnia odzież do oznakowania, czy zamawia już gotowe produkty. Warto wiedzieć, że do druku bezpośredniego sprawdza się odzież z czystej bawełny lub z maksymalnie 20% domieszką innych materiałów. DTG jest opłacalne dla małych, indywidualnych zamówień oraz średnich realizacji obejmujących 100-200 sztuk produktów.

Druku bezpośredni DTG – jak wygląda cennik?

Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, cena znakowania drukiem cyfrowym jest złożona i zależy od wielu czynników, dlatego najlepiej skorzystać ze specjalnego kalkulatora, który na podstawie kilku informacji obliczy cenę pojedynczej sztuki, jak i całego zamówienia. Dzięki temu w kilka minut można uzyskać wycenę projektu. Kreator składa się z kilku precyzyjnych pytań dotyczących rozmiaru wydruku, wielkości całego zamówienia i innych istotnych szczegółów. Kalkulator ceny druku cyfrowego jest bardzo prosty w obsłudze, w kilka minut pozwala na obliczenie ceny i złożenia zamówienia.

Porównanie kosztów nadruku DTG z innymi metodami znakowania

Porównanie kosztów nadruku DTG z innymi metodami znakowania

Wiemy już jak obliczać cenę DTG sprawdźmy teraz jak cenowo wypada na tle pozostałych metod znakowania. Jedną z bardziej przystępnych i najstarszych metod znakowania odzieży jest sitodruk. Metoda ta wymaga stworzenia specjalnej matrycy do nanoszenia poszczególnych kolorów, dlatego opłacalna jest przy dużych zamówieniach, dodatkowo przy sitodruku czas realizacji zamówienia może być zdecydowanie dłuższy. Cena sitodruku również jest kwestią indywidualną, zależną od różnych elementów takich jak wielkość wydruku, liczby kolorów potrzebnych do odtworzenia projektu czy typu farby. Warto dodać, że cena pojedynczego wydruku zmniejsza się proporcjonalnie do wielkości nakładu, dlatego jest najbardziej atrakcyjna dla dużych i bardzo dużych zamówień, powyżej 100 sztuk. Inną popularną techniką znakowania jest haft komputerowy, w którym wykorzystuje się specjalne igły i nici. Również w tym przypadku cena jest zależna od wielu różnych czynników takich jak wielkość nadruku, wypełnienie, czy rodzaj użytej nici. Poszczególne metody znakowania odzieży posiadają zarówno plusy jak i minusy, sprawdzają się w innych typach zamówień. Klient powinien zastanowić się, jak duży nakład potrzebuje oraz jak ma wyglądać końcowy projekt i na tej podstawie wybrać odpowiednią metodę znakowania i oszacować koszty. W takim przypadku najlepiej sprawdza się specjalny kalkulator, który na podstawie kilku informacji obliczy cenę końcową danego zamówienia.

W razie wątpliwości zawsze możecie skorzystać z pomocy naszych konsultantów, którzy doradzą w przygotowaniu wyceny, w doborze odzieży czy metody znakowania.

Wróć do listy

Chcesz skorzystać z naszych usług?

Złóż zapytanie

Zaufali nam

60,187 Klientów
147,076 Zamówień
85 Pracowników
16 Lat na rynku