• polski
  • PLN
    • EUR
    • USD
Blog Reflect.

Nowości w świecie znakowania odzieży.

Marketing mobilny, czyli odzież reklamowa z logo

26 lutego 2016

W jednym z wcześniejszych artykułów pisaliśmy, jak przy pomocy gadżetów reklamowych można budować świadomość marki wśród konsumentów. Dzisiaj chcemy zwrócić Waszą uwagę na odzież, która także może być świetnym elementem reklamy Waszej firmy.

Logo na odzieży

Odzież reklamowa nie tylko podnosi prestiż danej firmy, wygląda estetycznie i elegancko, ale także dzięki umieszczonemu logo spełnia funkcję marketingową i pozwala promować firmę wśród klientów czy kontrahentów. Ładne logo na odzieży przyciąga uwagę i zapada w pamięć, dzięki czemu nasza firma staje się bardziej rozpoznawalna. Logo może być umieszczane na odzieży za pomocą różnorodnych technik, które zostały opisane przy okazji artykułu dotyczącego tworzenia własnej marki odzieżowej. Jedną z najbardziej efektownych metod nanoszenia logotypów na odzież jest haft, dzięki któremu logo firmy wygląda elegancko i niezwykle precyzyjnie.

Haft komputerowy na koszulkach polo dla Volkswagen Centrum Poznań

Pracownik w firmowym stroju

Nie ma nic gorszego, jak źle ubrany pracownik! To na barkach właściciela firmy czy przedsiębiorstwa spoczywa zaopatrzenie pracowników w eleganckie stroje, które będą reprezentowały firmę. Oczywiście wszystko zależy od branży. W korporacji lub w biurze czy banku obowiązuje bardziej elegancki strój: koszula, krawat, spodnie na kant. Zupełnie odmiennie, niż w przypadku stacji benzynowych czy mniejszych sklepów. Nie znaczy to jednak, że pracownicy mniejszych przedsiębiorstw nie powinni wyglądać estetycznie. Koszulka z haftem lub drukiem w postaci logo firmy, taka sama w przypadku każdego pracownika, to znak rozpoznawczy, nawet jeśli jest to prosty T-shirt.

Haft komputerowy na koszulkach polo dla Arvato

Taka reklama działa na klienta podprogowo, nieświadomie konsumenci zapamiętują logo firmy i w przyszłości utożsamiają ją z pozytywnymi aspektami: profesjonalizmem, estetyką czy elegancją. Pracownik w odzieży reklamowej z logotypem firmy to jedna z części marketingu mobilnego. Może się wydawać, że nikt nie zwraca uwagi na tego typu rzeczy, jednak w dzisiejszych czasach nawet najdrobniejsze szczegóły są ważne, a estetycznie wyglądający pracownik to jeden z elementów niezbędnych do osiągnięcia sukcesu.

5 korzyści wynikających z noszenia odzieży reklamowej z logo:

  • oddziaływanie na klientów, tworzenie ich pozytywnych skojarzeń,
  • budowanie pozytywnego wizerunku marki,
  • podtrzymywanie świadomości marki wśród stałych klientów,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,
  • oddziaływanie podprogowe, pozyskiwanie nowych klientów.
Wróć do listy

Chcesz skorzystać z naszych usług?

Złóż zapytanie

Zaufali nam

69,716 Klientów
164,668 Zamówień
85 Pracowników
18 Lat na rynku