• polski
  • PLN
    • EUR
    • USD

Blog Reflect.

Nowości w świecie znakowania odzieży.

Blog

29 stycznia 2016
[kkratings]

Marzeniem niejednego z nas było stworzenie własnej marki odzieżowej. Często jednak porzucamy ten pomysł z obawy przed brakiem zainteresowania kupujących – w końcu na rynku mamy masę wzorów do wyboru. Chcemy dzisiaj Wam powiedzieć, żebyście nie porzucali marzeń przedwcześnie. Uważamy, że dobry nadruk na koszulce może sprzedać się sam. Zobaczcie zatem jak zaprojektować nadruk na koszulce i na tym zarabiać. Zapraszamy!

Twoje koszulki z nadrukiem

Nadruk na koszulkach do własnej marki odzieżowej musi być oryginalny. Własna marka odzieżowa to obecnie bardzo popularny pomysł na własny biznes. Dużo ludzi decyduje się na taki krok, dlatego na rynku mamy sporo marek odzieżowych. To może odstraszać, jednak uważamy, że mimo wszystko, możesz stworzyć coś oryginalnego. Jaki jest przepis na sukces? Zacznij od pomysłu na nadruk – sam pomysł na stworzenie nie wystarczy, a z kreatywnym pomysłem na projekty, możesz stworzyć coś wspaniałego. Kolejny krok to określenie grupy docelowej. Tworzenie odzieży dla wszystkich nie będzie kluczem do sukcesu. Na początek najlepiej wybrać konkretną grupę – przykładowo fanów serialu czy miłośników wędkarstwa. Następnie zastanów się jakie produkty odzieżowe będą odpowiednie do Twojej firmy odzieżowej. Czy tylko koszulki, bluzy czy może także czapki i plecaki. Oceń także czy dany produkt będzie potrzebny wybranej grupie docelowej. Staraj się, by Twoje nadruki były oryginalne, wyróżniające się. Może coś bardziej kolorowego, może jakieś ciekawe łączenie metod znakowania? Kiedy określisz zarys, wybierz odpowiednią odzież z odpowiednim składem z hurtowni odzieży lub zdecyduj się na produkcję koszulek w szwalni. Ostatni etap planowania Twojej koszulki z nadrukiem to dobór dodatków – możesz wybrać metki wszywane np. żakardowe lub sublimacyjne czy metki kartonowe. Produkcja koszulek z własną metką dodatkowo wzmocni Twoją pozycję. Firma odzieżowa to dobry pomysł na biznes, przynoszący wiele korzyści – musisz tylko dobrze się za to zabrać!

Nadruk na koszulce – jak stworzyć projekt przynoszący zyski?

Początki bywają trudne, szczególnie gdy konkurencja jest duża. Nadruk na koszulkach musi być pomysłowy i odpowiadać grupie docelowej – to bardzo ważne elementy, ale jest początkiem drogi do sukcesu. Musisz poznać swoich klientów i wiedzieć jak do nich dotrzeć. Reklama w Internecie to aktualnie najlepsze rozwiązanie. Możesz dać poznać się swoim odbiorcom, którzy nie od razu będą wiedzieć o powstaniu Twojej marki. Dobrze przygotowana strona internetowa, odpowiednie pozycjonowanie jej w wyszukiwarkach, to bardzo ważny element. Możesz odbyć odpowiednie szkolenia, które pomogą Ci w nauce działań marketingowych, albo skorzystać z pomocy agencji, która zrobi to za Ciebie. Reklamy w mediach społecznościowych mają wielką moc i dobrze przygotowane, mogą przynosić satysfakcjonujące zyski.

Stworzenie marki odzieżowej składającej się głównie z prostych koszulek z jednokolorowym napisem nie jest najgorszym pomysłem, jednakże jej wypromowanie może się okazać cięższe. Bez naprawdę pomysłowych haseł trudno będzie przebić się w gąszczu podobnie wyglądającej odzieży od innych firm odzieżowych. Na rynku znakowania odzieży do dyspozycji masz wiele metod druku na koszulkach, co pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych.

Musisz dać poznać się swoim potencjalnym klientom, musisz zaistnieć w Internecie. Ważne jest prowadzenie strony internetowej oraz mediów społecznościowych. To dzięki nim, będziesz mógł tworzyć reklamy, które dotrą do konkretnej grupy odbiorców. Będziesz tworzył sobie bazę klientów, którzy będą chętnie do Ciebie wracać.

Dobry nadruk na koszulce może obronić się sam, ale żeby trafił do Twoich odbiorców, musisz dać się poznać i zareklamować swój produkt, najlepiej jak potrafisz.

Co zrobić by Twój nadruk na koszulce wyróżniał się spośród innych?

twój nadruk na koszulkę

twój nadruk na koszulkę

To oczywiste, że coraz ciężej jest się przebić wśród kolejnych sklepów internetowych i przez to nadruk na koszulkach nie może być prosty. Co chwile pojawiają się kolejne sklepy z odzieżą dla kibiców piłki nożnej czy dla fanów najnowszego filmu. Czy zastanawiałeś się dlaczego takich sklepów mimo konkurencji jest coraz więcej? Ponieważ odpowiadają na konkretne potrzebny konkretnych grup odbiorców. I chociaż może się wydawać to dziwne – na pewno na dobry start będzie miała szansę mała marka odzieżowa dla graczy czy książkoholików; niż ogromny sklep internetowy przeznaczony po prostu dla młodych ludzi.

Samo sprecyzowanie grupy docelowej nie zapewni Tobie niestety sukcesu. Zastanów się przede wszystkim, czy produkty, które chcesz oferować spełnią nie tylko oczekiwania odbiorców, ale też będą funkcjonalne. Kapelusz słomiany dla właścicieli psów? Przydatny podczas spaceru, ale nie do końca niezbędny.

Masz pomysł na nadruk na koszulkach dla fanów konkretnej dyscypliny sportowej lub miłośników kolarstwa? Świetny pomysł, tylko najpierw zastanów się, czy sam nosiłbyś takie wzory.

Wiele czynników wpływa na efekt końcowy, dlatego warto wszystko dokładnie przemyśleć.

Koszulki z nadrukiem bez tworzenia własnej marki odzieżowej?

Z nami jest to możliwe! Jeżeli nie chcesz od razu rzucać się na głęboką wodę z tworzeniem całkowicie od podstaw swojej firmy odzieżowej, możesz skorzystać z gotowych rozwiązań. Nasza platforma Selino, oferuje stworzenie swojej marki odzieżowej bez wkładu finansowego. Nie musisz mieć także swojej działalności. Tutaj przede wszystkim najważniejszy będzie Twój pomysł na sklep. Przygotuj projekty, zaplanuj kolekcję i wystarczy, że dodasz je za pomocą kreatora. W ofercie jest mnóstwo produktów, które możesz wybrać do oznakowania – przeróżne koszulki, bluzy, czapki, a także gadżety takie jak kubki, szklanki, kufle, podkładki pod myszkę, plecaki czy etui na telefony. Możesz stworzyć szeroką ofertę dla swojej kolekcji i również promować ją w mediach społecznościowych. Do każdego produktu dodajesz marżę za produkt i otrzymujesz ją na swoje konto na platformie. Produkty przygotowywane są pod zamówienie, dlatego nie ma konieczności zakupu kolekcji samodzielnie. Jest to świetne rozwiązanie na początek, dzięki temu możesz zyskać bazę zaufanych klientów, a później stworzyć coś swojego.

Wróć do listy

Chcesz skorzystać z naszych usług?

Złóż zapytanie

Zaufali nam

60,187 Klientów
147,076 Zamówień
85 Pracowników
16 Lat na rynku