• polski
  • PLN
    • EUR
    • USD
Blog Reflect.

Nowości w świecie znakowania odzieży.

Jak, dzięki gadżetom, budować świadomość własnej marki? Część 2.

26 lutego 2016

W pierwszej części naszego artykułu powiedzieliśmy Wam, jakie korzyści dla firmy mogą przynieść gadżety reklamowe oraz opisaliśmy wybrane techniki znakowania gadżetów. Dziś chcemy przybliżyć Wam kolejne metody, za pomocą których można utrwalać wizerunek marki na gadżetach, co pozwoli w stworzeniu oryginalnej i niepowtarzalnej reklamy Waszej firmy.

Tampodruk

Metoda polegająca na nakładaniu farby za pomocą stempla bezpośrednio na drukowaną powierzchnię nazywa się tampodrukiem – od powszechnej nazwy stempla, czyli tamponu. Za pomoc tampodruku możliwe jest znakowanie różnego rodzaju powierzchni: plastikowych, metalowych, gumowych, gładkich czy nieregularnych. Jeśli poszukujecie dla swojej firmy drobnych gadżetów z logo, takich jak długopisy czy breloki, tampodruk jest idealny. Dzięki tej metodzie świetnie zostanie odwzorowana każda grafika, a taki drobny upominek z pewnością wzbudzi uśmiech na twarzy każdego klienta.

Tampodruk na breloku

Tłoczenie

Jeżeli chcecie podarować swoim klientom nieco bardziej elegancki gadżet, na przykład notes, idealną metodą znakowania, w tym przypadku, będzie tłoczenie. Dzięki wysokiej temperaturze i dużemu ciśnieniu tłoczenie pozwala na przeniesienie określonego wzoru z matrycy na gadżet. Technika ta jest stosowana najczęściej na materiałach skórzanych i skóropodobnych. Dzięki niej uzyskujemy fantastyczny efekt wgniecenia, który wygląda gustownie i elegancko, a jednocześnie jest reklamą naszej firmy.

Tłoczenie w notesie

Termotransfer lub termotransfer cyfrowy

Częstą metodą znakowania wykorzystywaną do brandowania gadżetów jest także termotransfer lub termotransfer cyfrowy. W technice tej najpierw drukuje się określoną grafikę na papierze transferowym, a następnie grafikę tę, przy udziale prasy o wysokiej temperaturze, przenosi się z papieru na dany przedmiot. Na tej samej zasadzie polega termotransfer cyfrowy, jednak w tym przypadku, nadruk na specjalnym papierze odbywa się za pomocą druku cyfrowego w kolorystyce CMYK. Zastosowanie termotransferu lub termotransferu cyfrowego pozwala uzyskać fantastyczny, pełnokolorowy efekt z głębią barw i czystymi krawędziami.

Kalka ceramiczna

Aby nie zanudzić Was kolejnymi technikami znakowania gadżetów, których jest naprawdę bardzo dużo, przedstawimy jeszcze jedną, naszym zdaniem, ciekawą metodę. Jest nią kalka ceramiczna. Jak sama nazwa wskazuje, polega ona na przekalkowaniu, czyli inaczej przeniesieniu, w tym przypadku, nadruków na powierzchnię przedmiotu, najczęściej kubka. Po nałożeniu na przedmiot specjalnego papieru z nadrukiem, jest on wypalany w bardzo wysokiej temperaturze, co powoduje, że nadruki te są bardzo trwałe. Pozwala to na zmywanie takich kubków czy innych przedmiotów w zmywarce bez obaw przed zmyciem grafiki.

Kalkomania na kubkach dla Aeropact

Drobne upominki z naniesionym logo firmy czy nazwą marki są świetnym sposobem na reklamę. Każdy lubi być obdarowywany, nawet jeśli się do tego nie przyznaje. Mały prezent to bardzo dobre rozwiązanie, aby podtrzymywać w klientach świadomość swojej marki oraz budować jej pozytywny wizerunek. Zapraszamy do zapoznania się rodzajami gadżetów reklamowych i wybrania odpowiednich dla siebie.

Wróć do listy

Chcesz skorzystać z naszych usług?

Złóż zapytanie

Zaufali nam

67,493 Klientów
160,564 Zamówień
85 Pracowników
17 Lat na rynku