• polski
  • PLN
    • EUR
    • USD
Blog Reflect.

Nowości w świecie znakowania odzieży.

Jak, dzięki gadżetom, budować świadomość własnej marki? Część 1.

26 lutego 2016

Gadżety, a także drobne upominki wręczane naszym klientom, są fantastycznym sposobem reklamy, który przez większość osób jest niedoceniany. My postaramy się przekonać Was, jak wiele obrandowane gadżety mogą znaczyć w marketingu Waszej firmy oraz jakie korzyści mogą przynosić. Istnieje wiele różnego rodzaju upominków, które nadają się pod znakowanie. Gadżety reklamowe to wszelkiego rodzaju smycze, długopisy, kubki, ale także produkty luksusowe, które także idealnie nadają się do brandowania.

Mały prezent – wielka korzyść

Każdy z nas, a przynajmniej zdecydowana większość, lubi otrzymywać coś zupełnie za darmo. Taką już mamy mentalność i nie ma co się wstydzić. Należy z tego korzystać! Dla Ciebie jest to idealna okazja, która pomoże w reklamie Twojej firmy oraz podtrzymaniu jej wizerunku. Obdarowując swoich klientów drobnym upominkiem, czy to w postaci długopisu lub notesu, czy w postaci breloka, smyczy, czy też kubka, dajesz tym samym znak, że Twoja firma jest hojna i godna zaufania. Dzięki temu wzbudzasz nić sympatii. Od tego momentu klient na myśl o Twojej firmie od razu kojarzy ją z czymś przyjemnym. Nazwa Twojej firmy jest utożsamiana przez niego z profesjonalizmem: „Hm…. Firma X to naprawdę solidna firma. Pamiętam, że dostałem od nich upominek”. To naprawdę działa!

Upominek reklamowy to wielka korzyść

Branding – co to?

Brandowanie to nic innego, jak znakowanie różnorodnych produktów poprzez przenoszenie na dany gadżet logo swojej marki czy nazwy firmy. Pojęcie to bezpośrednio wiąże się z budowaniem świadomości własnej marki wśród klientów. Jest to kolejny pozytywny aspekt wynikający z obdarowywania klientów własnymi gadżetami reklamowymi.

Branding na gadżetach

Wręczając klientowi konkretny upominek, na przykład brelok, klient nosząc go, nieustannie spogląda na logo, jakie się na nim znajduje, a co za tym idzie, zapamiętuje to logo i wkłada do jednej z szufladek swojego mózgu. Mylnie może się wydawać, że gadżety reklamowe nie odgrywają dużego znaczenia w procesie budowania wizerunku naszej firmy. Wbrew pozorom wpływ ten jest bardzo duży, a co najważniejsze, wzbudza w kliencie poczucie rekompensaty w przyszłości. Jeśli my jesteśmy mili – klient też chce być miły dla nas.

Jak obrandować gadżet?

Metody znakowania gadżetów są różnorodne i zależą od materiału, z jakiego gadżety są wykonane, a także ich koloru. Jedną z metod jest doming polegający na połączeniu kolorowego druku cyfrowego z żywicą. Uzyskuje się wówczas efekt przezroczystej naklejki, która podkreśla i pogłębia żywe kolory, ale również nadaje oryginalnego wyglądu. Naklejka z żywicy dodatkowo zabezpiecza druk przed zniszczeniem i uszkodzeniami wynikającymi z codziennego użytkowania przedmiotów.

Znakowanie gadżetów - doming

Innym sposobem znakowania gadżetów jest laserowe grawerowanie. Polega ono na wycinaniu w danym przedmiocie określonej grafiki za pomocą wiązki laseru, co sprawia, że grafiki te są bardzo trwałe. Współczesne technologie pozwalają na grawerowanie różnego rodzaju materiałów, zarówno kartonów i drewna, jak i szkła czy metalu. Istnieje więc możliwość, abyś trwale umieścił na wybranym przez siebie przedmiocie logo swojej firmy, nazwę lub dodatkowe informacje, dzięki którym Twój klient w łatwy sposób będzie mógł Cię zidentyfikować.

Znakowanie gadżetów - grawer laserowy

Bardzo popularne są także różnego rodzaju etykiety, które pozwalają promować Twoją firmę. Dobrze zrobiona etykieta przyciągająca uwagę jest nie tylko budowaniem świadomości marki w konkretnym kliencie, ale także szerokiej grupie konsumentów. Ładna etykietka może zostać przyczepiona do torby na laptopa, plecaka lub innego dodatku, z którym stykają się także inni ludzie. Zaletą etykiet jet ich odporność na zniszczenia i zabrudzenia. W naszej ofercie mamy także etykiety wypukłe tworzone przy pomocy żywicy.

Etykieta wypukła z żywicy

Każdy gadżet w jakimś stopniu przyciąga uwagę, nawet jeśli jest to prosty kubek. Najważniejsze, żeby znajdowało się na nim logo firmy czy nazwa, co pozwoli na podtrzymywanie w klientach świadomości marki.

Nie chcąc zanudzać Was różnymi metodami znakowania gadżetów, już teraz zapraszamy do śledzenia bloga. W kolejnym artykule przedstawimy pozostałe metody brandowania oraz korzyści płynące z gadżetów reklamowych 🙂

Wróć do listy

Chcesz skorzystać z naszych usług?

Złóż zapytanie

Zaufali nam

67,467 Klientów
160,516 Zamówień
85 Pracowników
17 Lat na rynku